Scroll Top
Retur & reklamation

Fortrydelsesret

  • Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
  • Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.
  • Du kan benytte det vedlagte returlabel. Omkostningen ved brug af returlabel er 35 kr. Som fratrækkes det beløb som skal returneres. Du er som kunde velkommen til at benytte anden mulighed for at retunere.
  • Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
  • Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail retur@paiara.dk
  • For at returnere en vare skal du følge nedestående: 
    a. Gå til min konto i øverste højre hjørne
    b. Klik på ordrer
    c. Vælg/klik på den ordre, du ønsker at returnere, og klik på knappen for returnering
    d. Udfyld formularen med alle de nødvendige detaljer og send den til os
    Vi gennemgår de indsendte detaljer og produkter, og bekræfter efterfølgende via mail, når den er blevet accepteret til refusion.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet ikke får købsbeløbet retur, og du selv står for omkostningerne ved evt. retunering af varen igen. Det er op til Paiara webshop at vurdere varens stand.

Reklamationsret

  • Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
  • Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Paiara webshop i rimelig tid efter varens modtagelse.
    Her anses max. 14 dage som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
    Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
  • Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
  • Paiara webshop dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Paiara Wepshop V/Seventy ApS

Dyrhaugesvej 2

4220 Korsør

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/